Aybarss_Mom Kızlar Temmuz’da Doğudan Batı’ya tayinciyiz inşallah tabi yeni eşya alacağız beyaz eşya Arçelik mi yoksa Vestel mi almalıyım kararsız kaldım kullananlar hangisinden memnun acaba bir de modalife nasıl biliyor musunuz 🤔
Purposeless Aybarss_Mom Bosch alın imkanınız varsa ama illa ikisinden biri olucaksa Arçelik tabiki gerçi şans işi beyaz eşya benimkiler Arçelik memnunum 3 senedir kullanıyorum 😊
Adanurymn Aybarss_Mom ocak buzdolabı ve bulasik makinem vestel ben cok memnunum 3 senedir kullaniyorum hatta yeni ocak alicaz mutfagimiz yapilacagi icin yine vestel bakiyorum
serebro Aybarss_Mom bütün beyaz eşyalarım Vestel hiiiiiic memnun değilim her defasında kulaklarını çınlatırım kendilerinin.
Aybarss_Mom Purposeless Beko ya da Bosch almayı çok isterdim ama imkanlar biraz kısıtlı canım kredimiz var onlarda bütçeyi aşıyor
irva Aybarss_Mom Her üründe şikayet oluyor mutlaka.Ben 2 sene oldu problem yaşamadım hiç bir ürünümde.
Aybarss_Mom serebro şu an kullandığım çamaşır makinesi Vestel bi sıkıntı yaşamadım ama çok kararsız kaldım
Adanurymn Aybarss_Mom ay valla kac litre bilmiyorum ama buyuk bulasik mak. 2 program o zamn uygun olsun diye oyle aldiydim ama isimi goruyo 50 dkda temizliyo ben memnunum yani
serebro Aybarss_Mom çamaşır makinam sürekli çamaşırları terlikleri vs parçalıyordu yetkili servis geldi bir problem yok çok doldurmussun demişti aslında hiç çamaşır biriktirmem sonrasında oğlumun bakım çantasını tek yıkamama rağmen paramparça çıktı😤 bulaşık makinasına hangi deterjanı kullansam hep kirli çıkıyor. Tv de internet bağlantılı film izlerken birden kendi kendini kapatıyor vs.
Sevilayy_1 Aybarss_Mom vestel den 2. defa aldım beyaz eşya tüm ev vestel şuan tek sıkıntı yaşadığım çamaşır makinası kısa Programı bile temiz yıkıyor ama çok ses çıkarıyor 3 defa servis geldi beyaz eşya şans işi biraz 🤷🏻♀️