bonjour_maman Aybarss_Mom benimki samsung ama ablamın ve kız kardeşiminki arçelik çok memnunlar ve ben arçeliğin ürünlerini beğeniyorum ve uzun yıllardır var vesteli bwğenemedim hiç televizyonum vestel hiç memnun değilim
Sinemmmmm Aybarss_Mom annemlerin ve abimlerin tum mobilyasi modelifedan cok memnunlar fakat benim beyaz esyalarim.vestel camasir makinesi disinda hepsinden memnunum daha 3 hafta oldu kullanmaya baslayali camasir makinemin ic tamponu capakli gelmis bizde yeni tasindigimiz icin perdeleri ve masa ortulerimi atmistim masa ortulerim yirtildi bildiginiz perdelermin de iplikleri cekildi🤦♀️ camasir makinesi disinda diger beyaz esyalardan memnunum
Aybarss_Mom Sinemmmmm geçmiş olsun canım çamaşır makinesi için servis bişey yapmıyormu değiştirme falan
Sinemmmmm Aybarss_Mom daha yeni kurulum.olup garantisi oldugu icin ic tamponu degistirdiler ama olan perdelerime oldu 😞
Deletedmom5284 Aybarss_Mom vestel iğrenç aldığıma pişman oldum çok şükür değiştirdim hemen kurtuldum bi tek bulaşık Makinesi kaldı onuda kendi evime geçince atıcam kurtulucam
tostosum Aybarss_Mom bulaşık makinem ve buzdolabım Arçelik 4 yıldır kullanıyorum memnunum. Vestel de derin dondurucum var 1 buçuk yıldır kullanıyorum ondan da memnunum. Beyaz eşya şans işi umarım sizinde gönlünüze göre olur.
Deletedmom5284 Aybarss_Mom çamaşır makinem kurutmalı indesit buzdolabım profilo çok memnunum, vestele güvendik yerli dedik berbat, az öncede bulaşık makinemin kapağına bişey olmuş mutfağı su bastı biraz onla uğraştım 😭😭
Mrvmuaz Aybarss_Mom 9 yildir babamin evi kendi evimin tüm esyalari klima dahil vestel. Garanti surelerini de 7 yila uzatmıştık hicbir üründe sorun yasamadik. Yazin klimanin bakimini cüzi bir miktara yapıyorlar. Cok memnunuz. Ailece evimize yerli ürünler almayi tercih ediyoruz.
Aybarss_Mom Sinemmmmm çok geçmiş olsun canım işte müşteri memnuniyeti çok önemli Vestel almayacağıma kesin karar verdim bundan 10 sene önce annem Beko’dan buzdolabı almıştı kulpu kendiliğinden küflendi 1 ay kullanmadan hemen yeni buzdolabı getirmişlerdi
serebro Aybarss_Mom çok ilgili sayılmazlar çamaşır makinası için çok doldurdugumu, bulaşık mak için ucuz deterjan kullandığımı iddia edip durdular, şikayet oluşturmak gerekli sanırım. Garantinin devam etmesi lazımmış falan filan.