EsraKerimm merhaba aynı durumu bende yaşadım sizi çok iyi anlıyorum “bu çocuk neden konuşmuyor ismini söylediklerinde neden bakmıyor duymuyor mu kulağında sorun mu var KBB doktoruna bi götür”gibi çok laflar duydum tabi pandemi dönemi olduğu için kreşe gönderemedim bende araştırarak yola devam ettim dil ve konuşma terapisine gittik çok güzel bi yol izledik çok şükür şimdi herşey yolunda bu dönemde odasını kreşe çevirdim kreşten ye farkı bireyseldi herşey masa sandalye aldım kelime kartları aldım çeşit çeşit boyalar ve hikaye kitapları aldım bütün ilgimi tamamen kızıma verdim bazı günler yemek bile yiyemedim o uyuduğunda etkinlikler hazırlarım yapacağınız tek şey kulaklarınızı dışarıya kapatmak bütün ilgi odağınız çocuğunuz olacak yaşına uygun kitaplar çok ama çok etkili oluyor