Arkadaşlar merhaba biz hep yalnızdık oğlum hep yalnız büyüdü tam herseyi anlayacağı çıkıp gezeceği anda pandemi oldu ve oğlumla eve tıkandık. Ve istanbulda. Hiç kimsem yok.oğlum Tvye de maruz kaldı. Memlekete gittim orda çok kişi neden ismine tepki vermiyor dedi tabii ben yıkıldım. Şükürler olsun ki göz temasımız vardı. Gözlerimin içine bakan bi oğlum var suan 27 aylık.yavaş yavaş ismine tepki veriyor cok komut almıyor hala.oyunları çok güzel oynar asosyaldir ama.kalabalığı sevmez.sevdiği şeyleri görünce sevinir iç çeker.taklit ywteneği var.oyunları zeka küpleri vs güzel oynar yap dediğimi yapar tabii biz kalabalıkta bu düzelmeleri yaşadık.çocuk doktorumuz da konuşmuyor çok bi psikiyatri ile görüşün dedi.görüştük doktor sordu ben cevapladım yapamadıkların yok dedi bazılarına evet.doktor benim gözümün içine bakıyor suan dedi.göz kontagımız var iki kere seslendi ikisinde de baktı bana göre uyaran eksikliği dedi.bize kreş önerdi kreşle görüşün iki ay takip başlatın çocuk akranlarıyla düzelirse süper ama düzelmezse özel eğitim dedi.geçen iki kreşle görüştüm . Biri gelin görüşelim konuşalım dedi.bir tanesi uyaran eksikliği varsa önce özel eğitim aldırın dedi gelin konuşalım dedi beni çok korkuttu.işte özel eğitim almazsa bu olur su olur vs .zaten psikiyatri bize kreşi deneyin olmazsa psikoloğa gidin dedi.bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun.kreşin faydası olmaz mı ? Cunku ben oğlumda gelişme bayağı görüyorum