EsraKerimm GoGirl oğlumun bütün kontrolelleri yapıldı kulakta bişey yok biata kızarıklıktı oda gecmiiti zaten kreşim faydası oldu değil mi? Uyaran eksikliği miydi ?
GoGirl EsraKerimm yok biz de uyaran eksikligi yoktu.konusmuyordu ama hic 3 yasinda kreste acildi konustu.
EsraKerimm GoGirl bizde var doktor dedi ki gönderin çocuk açılır KResle düzelebileceğini inanıyorum umarım işe yarar o kafar yoruldum ki
GoGirl EsraKerimm krese bunu soylemeyin etiketleniyor cocuklar gonderin takip edin zaten orda açılır gider 3 4 ay snrya cok degisir vakit kaybetmeyin
fatimaozel EsraKerimm canım sen kreşe vereceğin yerde uyaran eksikliği var deme normal ayı müsait kreşe yazdır, takipte kal.. akranları ona iyi gelecektir gözünüzü gönlünüzü karartmayın
EsraKerimm fatimaozel ya siz içimi ferahlatıyorsunuz ya Allah’ta gönlünüze göre versin. Evet eşimde dedi mi çocuğun herseyini ortaya atarsak kreş gözünde büyütür almaz bizde öyle yapıcaz cuma günü bi kreşle konusucaz iyi bir yere benziyor
fatimaozel EsraKerimm tabi canım.. senin çocuğun normal bir çocuk gibi götürüp yazdıracaksın. parasıyla sonuçta. bak gör kendiliğinden toparlanacaktır.. özel eğitim filan aklına bile getirme. etkinlik oyun akran ortamı kendini bulacaktır. sen söyleme yani. kim ne biliyor senin yavrun da ne olduğunu allah aşkına büyütmeyin. gidip konuşun yazdırın yavrunuzu şifa olur ki olacaktır inşallah 🙏
EsraKerimm fatimaozel işte oğlum bazen komutlara tepki vermiyor ya yaş itibariyle anlayacaklardır ama doktorumuz kreş iyi gelecek dedi cunku yalnızlıktan olmuş ee haliyle o dönem tv telefon bakıyordu.krestekiler illa analayacak.ama konuştuğum bayan tatlı birine benziyordu insallah çok sağolun ❤️
EsraKerimm gezentianne bunun yasla alakası yok maalesef yaş kaç olursa olsun ilk annelik = tecrübesizlik
asaf_58 Size doktor uyaran eksikliği diyebilmis ne güzel bizimki sadece konuşma konusunda geri olduğu şüphesi için otizm riskli dedi ve özel Eğitim önerdi. Takipte kalın çünkü kreşle düzelme olmazsa bu sefer özel eğitim diyorlar
EsraKerimm asaf_58 nasıl sadece konuşmayla ? Bence başka biriyle daha görüşün. Özel eğitim bazen çok ağır gelebiliyormuş çocuklara. Bizim psikiyatri baktı suanlık. Çok soru sordu ve 2 ay sadece kreş dedi eğer düzelmezse olmazsa özel eğitim denildi. Sadece konuşmayla ilk defa özel eğitim duydum
EsraKerimm deniz-toprak evet krese gidiyor suan da dikkatini topladı daha çok aktif oldı ismine eskisinden daha iyi tepki veriyor komutlarla az çok yöneldi.sizinde mi böyle bi durumunuz var ?
Volmine EsraKerimm aynı dediğiniz gibi kreşin faydası çok var . Devam annesi 2 yaşına gelsin benimkinide yarı zamanlı istiyorum. Tabi kreşler 3 yaş aşağı almıyorlar. Tanıdık yere yollamayı düşünüyorum bakalım.
deniz-toprak EsraKerimm evet var doktor uyaran eksikliği olduğunu söyledi şuan 26 aylık ama hemen kreş önermedi bize 3 aylık bir süre verdi günümüzü planladı şimdilik iyiye gidiyrz tabi daha bir hafta oldu
EsraKerimm Volmine benim oğlum 3 yaşından küçük alan yerler var almayan yerlerde var ama sizin sorununuzda mı aynı yoksa ?
Volmine EsraKerimm sorun demeyelim kreş gitse daha iyi akranlarıyla açılır . Konuşmada geride hemde dışarıya daha açık olması için