sutlukahve07 tabiki canım öyle seylerde önceliğin bebegın olacak şöyle düşün şeker hastası vs tarzı hastasn doktor sana oruc tutamassn diyo vücuduna zarar verrsn dıyo tutarsan şekern düşücek çıkıcak vs Allahın sana emanet ettıgı vucuda bıle bıle zarar vermş oluyosn o bıle gunah sana emanet ettiği küçücük bir cana zarar vermk daha kötü senn bebegın cok küçük bu bıle bıle lades demk olur sütün kesılse o cocuk büyüyünce bidaha meme ememz ama sen bebegın buyudugunde tutamadıgın orucun telafisini tutabılırsın