Nesrincente sutlukahve07 ya arada kahvaltıyı gec yapıp oglen canm ıstemıyo o zaman bile farkedıyo benım azalıyor aksam geceye dogru yetmıyı bıle o yuzden tutamıycam 😒
sutlukahve07 Nesrincente o zaman tutma canım ben dini kitapta o şekilde okumuştum ama anne sütü nemli bebeğin için daha sonra ödersin.