Kubkub60 Emziren ve hamilelere farz değil borçlanıp sonra tutabilirsin bebegim 2.5 aylık şuan ben tutmayacagim emzirirken elim ayağım titriyor başım dönüyor sürekli şu içiyorum bu eziyeti allah zaten istemiyor oyuzden farz değil
Hanifesimsek sutlukahve07 bende deniycem inşallah olmaz hamileyken de tutamamıştım borçlar birikiyor sonra çok zor tutması
Zelihalp Kubkub60 süt azalması bile anneyi kötü etkiler. Şu an bile biraz aç kalsam kafamı kaldıramıyorum baş ağrısı halsizlik baş dönmesi
Ervanurumm Benim kızımda. 4 aylık olacak. Bir kaç gün sonra bende. İlk gün deneyeceğim sütüm yetmezse tutmam mecbur yeterse de tutucam. Daha ek. Gıda yemesinler için biraz zor olabilir
Mervee35 Ben berat kandilinde tutmuştum. Sütüm de hiç değişiklik olmadı şükür. Bu konuyla ilgili YouTube dan Osman gönülal hocanın videosu var. İzlersen kafandaki soru işaretleri gider ❤️
Zelihalp Mervee35 ben izledim hiç gitmedi valla 😂 anneye göre değişir dedi. Bencede öyle yaşayıp göreceğim bakalım
Zelihalp Kucukgusss6767 bende öyleyim hamileyken tutamadım bide emzirirken tutamayıp borçlarım gözümde büyüyor. Zaten hali hazırda 60 gün borcum var. Ramazan da tam 5aylık olacak yavaştan tadıma başlayacağım. Duruma bakacağım sütümü etkilemez inşallah
Zelihalp Hanifesimsek aynen bende hatta tam ilk günü 5 aylık olacak. Tadıma başlasam bile ek güda demek 6. 7. Ayı bulur. Geçen senede hamilelikten dolayı tutamadım. Nasıl olacak bilmiyorum bir kaç gün denerim olmadı tutmam. Ama şu an bile biraz aç kalsam elim ayağım titriyor
Dgndrmz sutlukahve07 geçen sene tutmuştum canım bir yaşına yakındı bi sıkıntı yaşamamıştım tabi bi tık azalma olabiliyo oda normal kaç aylık bebeğin
Musabzehra sutlukahve07 benimde kızım iki buçuk aylık ilk gün tutacağım bakalım nasıl olacak. En azindan birgün tutup birgün tutmamayi düşünüyor
sutlukahve07 Musabzehra bende ilk gün denicem birde zayıfladım baya ondanda korkuyorum daha da zayıflarsam sütüm azalırsa diye
Dgndrmz sutlukahve07 aaa canım bebeğin çok küçükmüş daha süt dengen oturmamıştır ve bebeğin sana bağlı ek gıda vs yok sütün kesileblir tabi gebe ve emzirenlere tutmassan günahı yok snrasında kazasını tutarsn canım kesinlikle tutma rabbim affeder
Turkan0909 sutlukahve07 bebegin iz küçük se ek gıdaya geçmediyse tutmayın bence yazık günah çünkü ek gidaya geçtiyse tutarsınız sütünğzğn durumuna göre ben 7 aydan sonra 1 ay oruç tutum hiç sıkıntı yaşamadım
sutlukahve07 Turkan0909 haklısınız birde ben doğumdan sonra çok hızlı kilo verdim oruçluyken de verirsem sütüm azlır diye korkuyorum
limonlukarpuzzz sutlukahve07 sütün azalacağini sanmiyorum. Sutun yenilen içilenle hiç bir alakasi yok. Ben hamileykende tuttum orucumu hiç sorun yaşamafim. Yedikleriniz sutun kalitesini artirir sutu değil