Egzama gibi görünüyor, doktor gerekli görürse kortizonlu krem verir, 1 hafta düzenli kullanırsınız. Krem etkisini 2 güne gösterir zaten. Alerjik bir durum değilse hemen düzelir. Ama ihmal etmeyin lütfen, kaşıntı yapıyordur (uzman değilim). Geçmiş olsun 🌸