Hafsaninannesi_ canım bizimde olmuştu bötşe, küçük dimi. Bir aylıktı olduhumda, konak bu ve alerjiden kaynaklı gerçekten alerji uzmanına kesin gidin cok iyi bir fikir. Egzama yayılmadan önlemi alın. Şimdi evde nemlendirici krem sürün. Sürekli bol bol. Kaşır oraları belki. Bu arada kaşları kulak arkası yüzünün yanları şeklindeydi bizim.