Hafsaninannesi_ Kızlar bebeğimin cildi ilk başlarda kırmızı idi.İsilik zannettim ama bir kaç gündür kurumaya başlamıştı.Bugun öğle uykusundan sonra bi baktım böyle olmuş.Yarin alerji uzmanına götüreceğim bir fikri olan var mı çok üzgünüm 🥺 https://imgyukle.com/i/OQDSbP
Zzzz Hafsaninannesi_ konak gibi ama konak böyle yüzde olur mu bilmiyorum çok geçmiş olsun üstte kalsın
Asdcgh Hafsaninannesi_ kuruluğu için doktor bize yüzünü ıslak pamukla silip beyaz saf vazelin sürün demişti iyi gelmezse bepantolun nemlendirici kremini önermişti bi deneyin isterseniz
Hafsaninannesi_ Happydef Yok yarın doktora götüreceğim o verir bir şeyler bebek yağı sürsem.yakar mi acaba
Love_me Asdcgh kızımın cildide böyle oluyo bebe vazelini kullanıyorum iyi geliyo. Sanki kuruluktan olmuş
bicirik Hafsaninannesi_ isirik değilde kurumuş cildi nemlendirici krem sürün mustellanın bebek kremi var onu kıllanabilirsiniz
Ulkugokturk51 Hafsaninannesi_ çok geçmiş olsun cnm benim oğlumda atesliydi burda yazmışlardı döküntü varmı diye 6.hastalik şuan çok yaygın mış istersen bı doktora götür
Seyma05 Hafsaninannesi_ saf zeytin yağı sür canım doğal sonuçta yakmaz krumuş cildi o yüzden pul pul dökülüyor ama sen doktora da götür yine de
Hafsaninannesi_ Ulkugokturk51 Teşekkür ederim inşallah yoktur.Babasinda egzema var onda da olmasından korkuyorum
Saredeniz Hafsaninannesi_ mustelanın nemlendiricisini kullanıyorum canım ben iyi geldi bize. Özellikle banyodan sonra iyice sürüyorum.
Ulkugokturk51 Hafsaninannesi_ Benim kızımdada böyle bişey olmuştu ama anlinda biz köyde kırem okutup sürmüştür 3 günde gecmisti