Pinto NurR yapmam zaten baska saglık ocagına sorucam onlarda yapmazsa kendi doktorumuza gidicem artık
AlvinaGizem Alazcns Bugün yaptirdim çok şükür bende kaçırdım sandım fakat tam zamanıymış ve hemen aşıyı bulabildik 😍
yigitanasi Denisss ben rotateq ve nimenrix yaptırdığım hafta sağlık ocağı bir de bexsero var dedi, doktorumuza gittik o da gerek yok ikisi yeterli dedi ben de onu yaptırmadım
Ozge_AyazEfee Pinto sağlık sektörünün göbeğinde olan insanlar bile böyle bi kafadaysa, aşılara karşı bilinçsiz yaklaşan ebeveynleri mazur görmek lazım!!!
Ozge_AyazEfee Pinto her iki aşıyı da eczaneden alın, sağlık ocağına gidin oradaki hemşireler veya ebeler yapar. Sağlıklı günler💛
Tosbikim_351218 Mybaby1234 rotayı ben yaptrdım bugün ama iki tür aşı var rota da ben rotarix olanı aldım 268 lira arkadaşım ROtATEQ diye bi aşı almış onun fiyatı 190 liraymış onun doktoru önermiş valla ben doktora aşının markasını sormadım kafama göre aldım
Gamze22 Tosbikim_351218 canım ben tam bilmiyorum ama internette okumuştum sanırım bu aşının iki markası var biri iki diğeri üç doz o yüzden ucuz olabilir
Asellina Pinto sağlık ocağındaki hemşire doktorunuzla konuşun dedi 9 aylıkkrn yapılıyormuş bnm kızım şuan 5ay13 günlük şuan önermiyorum size dedi rota aşılarının ikisinide yaptırdım ağızdan yaptılar zaten
Tgbylmz7 Pinto evet canım rota aşısı ağızdan veriliyo zaten , eczanedede yapabilirler , ya da yanında buz kalıbı götür eve kadar bozulmasın ısısı sonra bebeğin ağzına şurup nasıl veriyosan o şekilde ver bu kadar
Nefes Pinto Mltmokty ben polonyadayim burdaki doktor önemli değil 4.5.aylarda da yapabiliriz 6.aydan sonra yapılmaz dedi bizimki 4 ay 18 günlük yarın 4.Ay aşılarıyla birlikte yaptircax Rotayi da
Mltmokty Nefes türkiye de yapmıyorlar malesef dediğiniz aylarda 3.ve 5.ayda yapılıyor rotariks aşısı ama rotateq alırsanız o 3 doz 2.4.ve 6.ayda yapılıyor 2 tane var rota aşısı burada.
Nefes Mltmokty post açtım ama kimse cevap vermedi normal zorunlu 4 ay aşıları pentaxim ve perverer mı ne vardı onlar türkiye de ücretsiz dimi biz burda rota ile birlikte bin tl ödedik rota yaklaşık 350 tl yazıyor kalan fiyat diğer aşılar için. Gerçi işyerindeki arkadasi polonyalı ben 2 yaşına kadar olan bütün özel ve zorunlu aşıları için bu fiyatı ödemiştim demiş bizden niye 3 asiya bin lira aldılar bilmem
Nefes Mltmokty burdaki doktora biz 3.ayda gittik baktı ama sigorta kartı çıkmamıştı henüz o yüzden aşıyı şimdi yapamam kartınız çıkınca gelin dedi bizde zamanı geçiyor dedik 1.ve 2.doz arasında 4 hafta olması yeterli 6.aya kadar 2 dozu da yaparız dedi yarın yapıcaz 4 hafta sonra da zaten 5 ay 14 günlük oluyor 2.dozu da o zaman yaparız
Mltmokty Nefes rotatiks 3.ve 5.ayda yapılan aşı dediler bize çok araştırdım bende hatta bir ark yaptırmamıştı gel kaldı yapmadılar anlamadım orada ki doktorları 🤷♀️