Mltmokty post açtım ama kimse cevap vermedi normal zorunlu 4 ay aşıları pentaxim ve perverer mı ne vardı onlar türkiye de ücretsiz dimi biz burda rota ile birlikte bin tl ödedik rota yaklaşık 350 tl yazıyor kalan fiyat diğer aşılar için. Gerçi işyerindeki arkadasi polonyalı ben 2 yaşına kadar olan bütün özel ve zorunlu aşıları için bu fiyatı ödemiştim demiş bizden niye 3 asiya bin lira aldılar bilmem