Pinto rota için söylüyorum çok önemli canlı bir aşı zaten malzemesi hepsi içinde şırıngayla çekip ağızdan veriyorlar ama akmaması ve bebeğin ilk yarım saat beslenmemesi gerekiyor kusmaması adına şikayet edin onları nasıl yapmazlar bizimde sağlık ocağındaki ebesi yaptı