Bizde bir gün bir arkadaşa yemeğe gittik eşim yemedi tokum dedi ama eve gelince kıyma kokuyordu dedi çok sonra laf arasında bir vesile ile öğrendik bimden alınmış ama ben koku va almadım açıkçası sanırım hassas olanlar daha çok fark ediyor.
Bizde kasap yada migrostan kendimiz çektiriyoruz ama onlar bile ne kadar güvenilir bilemeyiz.
Bu devirde gözünle hayvanın kesildiğini görsen güvenmek zor oluyor.