Mom7262 hayır almam mükemmelliyetçilikten değil bütün alışverişimi şok ve bimden yapıyorum ama tavuk mecbur kalırsam alıyorum da kıyma falan almam 1 kere aldım 400 gr. Kıyma sözde kaldı elime 200 gr yarısı sırf ya ypk oldu yemeğin içinde ve bir kere haberlere çıktı bimdeki kıymayı yıkadıkça bembeyaz oluyor bunu bizde kayınvalidemle denedik evet bildiğiniz beyaz oldu. Tavuğu alırdım normalde ama dikkat ettim hep son kullanma tarihleri 3 4 gün sonra bitiyor ee buzluğa atsam son kullanma tarihi geçicek ve ne kadar güvenilir belki yeni etiket basıp üstüne koydular güvenemedim o yüzden almiyorum tanıdığımız kasaptan alıyoruz