Deletedmom62626 7 kapıya dağıtılması gerekiyor vs bunlar çirkin şeyler benim için. Hele ki islami değeri olanlar şeyler. Kimse kimsenin ne dağıttığını ne yardım yaptığını bilemez, bilmemelide zaten. Hanımefendinin yaptığı yoruma gülerek katıldığınızı söylediniz. Peki beni tanıyor musunuz ? Bilmiyorum ama çok yanlış bir konuşma geçmiş aranızda. Şöyle söyliyim et bittiğinde de tekrar içimin rahat etmesi için hayvan kestiriyoruz ve yine ihtiyaç sahiplerine dağıtılıyor. Bunu bilmenize gerek yok ama açıklama yapma gereği duyduruyorsunuz insanlara. Oğlumada asla kasap ve market tavuğu yedirmiyorum onuda kestirip yediriyorum bu benim için önemli. Diğer katıldığınız arkadaşada ayrı bir yorum yazmayacağım zaten bu yazdığım yorumu okusun. İnsanların bu denli şeylere yorum yapmamayı öğrenirsiniz umarım.