Milagrosoreiro kesinlikle katiliyorum. Benim oglum asiri asiri asiri hareketli oldugundan 11 ve 15. aylar arasi cok cok cok zorlandim, resmen dinden imandan ciktim, insanliktan nasibini alamamis birine donustum… yemedigi yutmadigi sey, kafayi gozunu vurmadigi yer, atlayip dusmedigi esya kalmadi 😩 acillik de olduk, sinir krizi de gecirdik, aglama nobetleri de yasadik (bunlarin cogu bende oldu). Allahim bebek buyutmek ne zormus dayanamiyorum dedigim anlar da oldu.. 15.ayla birlikte daha yeni yeni toparlamaya basladik diyebilirim. Yaptiklarinin yarisini azaltti, yemek yemesi duzeldi ve kendi kendine azicik da olsa oynamaya basladi 😢 (burada biraz agliyorum) cok sukur bugunumuze tabii. Insallah ‘kotu gunler gecti sirada daha kotu gunler var’ capsine benzemeyiz 😄 15 ay 7 gunluk su anda. Okuyanlar masallah deyin lutfen bu gunlere kolay gelmedim 😎