Hanımlar oğlum 9 aylık ve gerçekten zor bi bebek.Biliyorum herkesin bebeği zordur ama benimki gerçekten zor.Bi kere alerjik bi bebek,aşırı meme düşkünü,geceleri hala saat başı uyanır,bebek arabasında durmaz,yerde oturmak istemez hep kucak ister,yemek asla yemez ki beni en zorlayan kısmı bu,alerjik bi bebek,dışarda durmaz vs vs daha da uzar bu liste.Geçen gün doktorum erkek bebekler zordur dedi.Çevremden de hep böyle duyuyorum.Merak ediyorum gerçekten sizce de öyle mi?