glbgci Milagrosoreiro benim de oğlum var ve alerji dışında yaşadıklarınızı yaşıyorum. Çok zorlanıyorum bazen bacaklarımın ağrısından ağlayasım geliyor
Milagrosoreiro Fatmacicek Benim de oğlum beni yıprattı 2.çocuk normalde çok isterdim ama şimdi diyorum ki tövbeler olsun Allah isteyene versin
Mom4775 Adanurymn bunu yapmayan bebek mi var? İlk kez hareket edebildiğini keşfeden bebeğin oturup öylece kalması hiçbir bebek için mümkün değil.
tosbilitostos Milagrosoreiro benim daha 1 aylık ama doktor erkek bebeklerin daha gazlı oldugunu söyledi ilk zorluğum şuan bu oldu
Ocakannesii Milagrosoreiro Katılıyorum erkekler daha gergin mi desem daha mı aksi desem hangisi doğru olur bilemedim hiperaktifler kızlar daha cok dinlemeyi oyunu oturduğu yerden bişeyler yapmayı seviyor benimde oglum uykuya düskün değil kucakda gezdir sorun yok yere koy aglar bir arkadasımın kızı var emziğiyle yattıgı yerde duruyor yani gördüğüm kadarıyla kızlar daha sakin
Mircet Milagrosoreiro benim kızım var erkeklere 10 basar 😂 bazen eşime sen yaptın bu çocuğu erkek gibi yetiştiriyorsun diye 7 buçuk aylık her yere tırmanıyor biri dese bende inanmam ama koltuk sehpa tv ünitesi tutunabildiği her yere
denizdekibulut Milagrosoreiro Benimde oğlum var, zor geliyor açıkçası.Oturtup evcilik oynayalım diyemiyorum çünkü ilgisini çekmiyor.Hep koşma, atlama, zıplama peşinde.Kız da zordur elbet ama biraz daha uysal oluyorlar bence
denizdekibulut Mom070 İyiyim, şükür. Gerçekten mi?😂 Birde kedi mi vardı? Ne evmiş yahu hani sadece köpekti?Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.🤔
Mom070 denizdekibulut Bilmiyorum ne yazdığımı unuttum. 🤦♀️ kedi ve köpek 4 gün kaldık geçti bir şekilde zorlandım yine tabii onlara da hak veriyorum şimdi bir şey diyemedim.
denizdekibulut Mom070 Onlar o evin hayvanları bir şey diyemezsin tabi.Olan sana bana oluyor kedili köpekli evlerde zaten.Şimdi benim annemde takmış kafayı evde tekim bir kedi sahipleneceğim deyip duruyor.Gelde vazgeçir.😂🥴
Tatlican Milagrosoreiro geneli bilelemem tabi ama bende bir kiz var dk oturmaz oturdugum odada masa var suan 3yasinda arkami donuyorum ya masa tepesinde ya tv unitesi ya petek üstu yada sehpada mutfağa yanima aliyorum salonda tek bisey olmasin buseferde tezgaha cikiyor mama masasinda kemer takinca agliyo takmayinca kalkip petege gecmeye calisiyodu oyuzden mama masamizi kullanamadik bile .ablamin oglu var masallh kanatli melek .belki hareketli kiz nadirdir ama genelde beni bulur nadir şeyler 😀😀
Eddaliko Bebeğini kolay bulan varmıdır ki.Benim de oglum var kendimce zor ama kızı erkegi yoktur hepsi zordur deyip kendime moral veriyorum🤕💆🏼♀️