Merveedd İstanbulun en iyi doktorlarından birine gidiyorum sağlık ocağı ebesi korkutmuştu beni ama doktorumuz çok rahatlattı sakınn d vitaminini kesme raşitik olur çok çok önemli bir vitamin diye altını çizdi.Öncesinde doçent başka bir doktora gittiğimde o da çok normal korkma dedi.Zaten bebeğim bayağı hızlı gelişti muayenede sağlıksız bebek kendini her şekilde belli eder.
dddy Benimki de dişini 4 ay 27 günlükken çıkardı:) biraz aceleciler hepsi bu 😌