dddy Merhaba. Bana da sağlık ocağından kesmemi söylediler ve ben doktora gittiğim de kızmıştı sağlık ocağındaki hemşireleri eleştirdi sonra biz kanda bakalım dedik. Baktık ve toksik derecede yüksek çıktı. Acilen endokrin bölümüne sevk edildik. Orda bir sürü tahlil yaptırıldı ve böbreğin de kalsiyum birikmesi yani kum oluşumu başlamıştı diğerler değerler hep sınırdaydi. D viti kestik sadece anne sütü almaya devam ettik başka ilaç vermedi bu şekilde değerler kendiliğinden düştü fakat böbrekte ufak çaplı kum taneleri hala var o da zamanla düşecek dedi. Bu konu çok önemli eğer öyle bir problem var ise hemen endokrinoloji bölümüne başvurun. Biz ucuz atlattık farkedilmeseydi daha büyük sonuçlar ortaya çıkabilirdi. Allah korudu. 😔