dddy Benim oğlumun bıngıldağı 5 aylıkken kapandı.Sağlık ocağı felaketçileri d vitaminini kesmem gerektiğini söyledi.Daha sonra doktorumuz bunu söyleyen ebeye aşırı kızdı.Resmen halk uydurması bu ebelere eğitimde veriliyor neden insanları hala yanlış yönlendiriyorlar diye.Doktor kesinlikle d vitaminine devam etmemiz gerektiğini söyledi.Önemli olan baş çevresinin büyümesi dedi.
Yani kanda d vitaminide bakmaya gerek duymadı.