Azsekerlikahve valla bizimde mükemmel uyku saatimiz var aslında 8 de yatmaya baslar akşam çeyrek gece falan uyumuş olur sabah 7 7.30 da uyanıyor. Ama artık yaz geliyor 8 de hava kararmıyor ki birde şimdi ramazanda gelecek söyle 10 da uyansa yetecek bana. Bir-iki denedim yok anam yok gece 1 de de uyuduğu oldu yok aynı. Bende iyisi mi erken yat bari işimi gucumu yapayım diyorum napim. Eşim işte olunca 10 da bende uyuyorum akşam az biraz dinliyorum. Nasıl olacak böyle bende bilmiyorum yani annem artık eskisi kadar uyumaz uykusu azalır diyor 1 yaşında ama nasıl olur bilmem