Azsekerlikahve Ne kadar geç yatarsa yatsın 6da uyanıyo. Artık gerçekten bıktım. Ne yapsamda geç uyansa? Biraz fikir verin lütfen. 6da uyandığı gibi bide 1 saat oynayıp öyle tekrar uyuyo. Bana bi çare…
gamzeyildirim35 Azsekerlikahve bebeklerin uyanma saati genel olarak saat 6 ile 7 arasıdır siz ne kadar geç yatırırsaniZ gece uykusundan o kadar çalmış olursunuz ve gece sıklıkla uyanma riski de artar. Bu arada kaç aylık bebeğiniz
Esin12121212 Azsekerlikahve onun çağrısı yok benim 8 yaşında kizim ve 8 aylik bebeğim var 8 yaşındaki kızım 5 yaşına kadar sabah 6 da kalkardı hic bisey çağre olmuyor o bebeginden
Maviyesil121212 Azsekerlikahve bence tamame çocuğun fıtratıyla alakalı, yapılacak bir şey yok. Bizimki de akşam 8de de yatsa sabah 8de zorla kaldırıyoruz işe gitmek zorunda olduğumuzdan , uyku saatiyle falan alakalı değil dediğim gibi tamamen fıtrat
Azsekerlikahve Busra1998 ay delirmemek elde değil. Hani diyprum ki geç uyusun geç uyansın ama yok. 12de bile yatsa 6da uyanıyo. Erken uyuyunca daha erken uyanıyo.
Naciyedinc Eğer uyandığında mutluysa, gece uykusunu bitirmiş güne başlamış oluyor. Çoğu bebek o saatte uyanır benimkide tam o saatte uyanıyor kaçta uyursa uyusun. Güne o saatte başlıyoruz biz. Şu saat oldu oyun oynuyoruz mesela. Bi yarım saat sonra birinci gündüz uykusuna geçeceğiz :) eğer akşam 9 gibi uyuyorsa sizde onunla beraber dinlenin ki dinç olasınız 💖
Azsekerlikahve Naciyedinc ah canım keşke 9da uyusa. 11-12 gibi uyuduğu halde gündüz 6da uyanıyo. Gerçekten bıktım artık ve dediğin gibi mutlu uyanıyo yani uykusunu almış oluyo. Tekrar uyutamıyorum o yüzden. Şimdi tekrar sallıyorum uyudu.
Katarsis Naciyedinc aynen canım hem de nasıl mutlu resmen besigin kenarından bakmamı bekliyor bakar bakmaz da gülüyor 😃 hatta akşam 8 de 8 buçukta uyuduğu bile oluyor karnını doyuruyorum altı üstü derken tekrar gündüz uykusuna geçiyor ya da şekerleme mi demeliydim😂 1 saat anca uyuyor çünkü
Azsekerlikahve gamzeyildirim35 9aylık bebeğim. Ben geç yatırmıyorum ki kendisi öyle uyuyo. Ah keşke erken uyusa bunada razıyım
Naciyedinc Azsekerlikahve inanın çoğu zaman benimkide öyle :( yani çaresi nedir bilmiyorum. Dün 9 da yatağa girdik uyuduğunda 11 di saat. herşeyi yapmama rağmen o saate uyudu 🤷🏻♀️ Diyorum yapıcak bişey yok bi süre böyle devam 😂🙈
Esin12121212 Azsekerlikahve 😀😀😀😬okula başladığında hadi kızım okul saati diyorum anne 5 dk daha diyor ama simdi sikintili
Naciyedinc Katarsis ben daha yeni yeni kabullendim bunu 😂 uykudan kalkıp oturup oynamak benim için ızdırap gibiydi ama baktım gülüyor hevesini de kıramayıp geçiyoruz içeri oyalıyorum kaç saatse artık😂 sonra da yarım saatlik bi uyku. Bazen insafa gelip şu kadının poposu biraz yer görsün diye 1 saat uyuduğu da oluyor 😂
RainOverMe Sizinki iyiymiş, 4 te kalkıyor benim bebiş, hos karnindayken bile öyleydi, en az iki saat de uyanık kalır, bir çare bulamadım
Katarsis Naciyedinc aynen canım hatta bazen 1 buçuk saatte oluyor uyuduğu şaşırıyorum gidip bakıyorum 😃 bu durum böyle olunca o uyudum mu 1 saate hemen yatıyorum 9 olmuş 10 olmuş saat yoksa dinlenemiyorum
Purely Azsekerlikahve valla bizimde mükemmel uyku saatimiz var aslında 8 de yatmaya baslar akşam çeyrek gece falan uyumuş olur sabah 7 7.30 da uyanıyor. Ama artık yaz geliyor 8 de hava kararmıyor ki birde şimdi ramazanda gelecek söyle 10 da uyansa yetecek bana. Bir-iki denedim yok anam yok gece 1 de de uyuduğu oldu yok aynı. Bende iyisi mi erken yat bari işimi gucumu yapayım diyorum napim. Eşim işte olunca 10 da bende uyuyorum akşam az biraz dinliyorum. Nasıl olacak böyle bende bilmiyorum yani annem artık eskisi kadar uyumaz uykusu azalır diyor 1 yaşında ama nasıl olur bilmem
RainOverMe Azsekerlikahve kaçta yatırıyorsunuz, ya biz sallamayı da bıraktık 3-5 gündür, kendini sallatarak uyumaya calısırdı o gece kalkmasında yine aynı uyumazdı 4-6 arası, hıcbır sey degısmedı iyiki de bıraktırmışım dyorum. Bir tek gündüz yatma kalkma saatlerini etkiledi o da zamanla oturur sanırım. Aksama doğru bi şekerleme yapmazsa 7 de huysuzlanmaya baslıyor dalıp kalkıyor bazen 8 bazen 9 kusurde uyuyor ama hıc degısmedı her halukarda erken kalkıyr. Acaba ben mı cok erken yatırıyorm dedim siz öyle diyince.
Azsekerlikahve Maviyesil121212 acaba kendim mi uyandırsam. Hani uyku geçişleri oluyo ya. Onu erken yapaamda uyumasını mı sağlasam. Kafamda deli sorular😄
Splash-Splash-Love Azsekerlikahve Aynen bende öyleyim çareyi bulan varsa yazsın bana da Allah rızası için 🥺🥺