Azsekerlikahve kaçta yatırıyorsunuz, ya biz sallamayı da bıraktık 3-5 gündür, kendini sallatarak uyumaya calısırdı o gece kalkmasında yine aynı uyumazdı 4-6 arası, hıcbır sey degısmedı iyiki de bıraktırmışım dyorum. Bir tek gündüz yatma kalkma saatlerini etkiledi o da zamanla oturur sanırım. Aksama doğru bi şekerleme yapmazsa 7 de huysuzlanmaya baslıyor dalıp kalkıyor bazen 8 bazen 9 kusurde uyuyor ama hıc degısmedı her halukarda erken kalkıyr. Acaba ben mı cok erken yatırıyorm dedim siz öyle diyince.