Mimarannee canım ben ilk zamanlardan bahsediyorum çektikç gelir dediler bende öyle yaptım ztn alabildiği kdr ilk sütü almasını sağladım şu an ztn mama kullanıyorum emmiyor dediği için sağıp ver mama verme dedim sütü varki emmiyor diyor sütüm yok mama yiyor dese öyle birşeyi ztn söylemem benimkide uyanmıyordu canını acıtıp uyandırıyodm bende sarılık olmasın diye zor zamanlardan geçiyorum sütüm azaldı kolik bir bebekle uğraşıyorm ztn 1 ay 19 gün oldu sıfır uyku aşırı yorgunluk ayrıca mamaya öcü gözüylede bakmıyorm