Benim bebeğim de öyleydi cok normal. Uykuyu sevdikleri için etmiyorlar, emmedikleri için sarılık değeri düşmüyor. Sarilik değeri düşmedikçe de uykuya düşüyorlar. Boyle bi kısır döngü maalesef. Zorla uyandırın, ay kıyamam uyusun diyenleri dinlemeyin.
Ayağını ve ensesine mincirin😊 zaten cok sevimliler, üstünü çıkarın (üşümez merak etmeyin ten tene temas isitir onu), bezini açın veya son yontem olarak ayağının tam ortasini biraz sıkın. Bu sonuncusu doktorum önermişti, biraz cani yanıyor ama uyanıyor. Bir yöntem daha ayağının tabanına yazi tura yapar gibi baş parmağınızı vurun sertçe. Bu canını da yakmaz hem😊. Telas da yapmayın, benim kızım da ilk bi kaç doktor randevusunda kilo almamıştı, düzelecek insallah.