Eslemmiray Cansuukoosee sarılık yoksa şayet normal uyuması çünkü yeni yeni adapte oluyorlar o yüzden uyuyorlar sonra düzeliyor ama sen uyusada 2 ya da 3 saatte bir kendini sağ biberonla da olsa besle bebeğini şekeri düşmesin