Msbebek Neslyhn ben 5aylik hamileyjen geçirdim hemde bayağı ağır ciğerlerime fln inmişti çok şükür smdi bnde bebeğimde iyi inşallah darısı başına lohusayim hala sana dua edicem canım
Neslyhn Msbebek Allah razı olsun, ağlamaktan gözümde yaş kalmadı. Doktorlar ağlamaya devam edersen sütün kesilecek diyor ama evlat nasıl yakıyormuş insanın ciğerini. Size de geçmiş olsun, evladınızı sağlıkla büyütün
Ggure Rabbilalemin tez zamanda Ali bebeğimizin şifasını versin inşallah bir an önce atlatır kurban olduğum mevlam sen görüyorsun 🥺🙏🏻🙏🏻
Neslyhn Meacser evet ben de koronayım ben de yüksrk ateş (40.5) ile atlatıyorum. Ateş, boğaz, baş, eklem ağrısı ve baş dönmesi belirtilerdi. Ateşim çıktığında nerdeyse şoka giriyorum titreme krizi tutyor
Msbebek Neslyhn malesef rabbim kimseyi evladiyla sinamasin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 benimki covid geçirdiğim için 9 gün kuvezde kaldı devlet hastanesi göstermedi de 9 gün bana haram oldu hergun bin defa öldüm seni çok iyi anlıyorum ama sen annesin o yüzden güçlü olmak zorundasın canım 🤲🏻🤲🏻 Anneler düşerse evlatları da düşer ağlama evet sütü çok etkiliyo sen sütünü verki bebeğin senden güç alsın ona güçlü süt ver annesi 🥰🥰
mutlukalp21 Neslyhn Allahm şifa versin kimseyi evladiyla sınamasın çok zor bu hastalıklar evlatlarımızdan uzak olsun inşallah
Meacser Neslyhn çok geçmiş olsun inşallah toparlar kısa zamanda sütünüzü sağıp yollayın inş tez zamanda kavuşursunuz
Neslialp Allah sizede bebeğinize de şifa versin inşallah tez zamanda sağlıkla evinize dönersiniz . Rabbim bütün bebekleri çocukları korusun hiç bir anneye acılarını göstermesin
Fatmabkdmr Neslyhn allahım acil şifalar versin canım. Tez vakitte atlatırsınız inşallah. Sen sakin kalmaya çalış sık sık emzir bebeğini. Allahım size acil şifalar versin. Dualarım seninle sizinle 🤲🤲
Mysunshines17 Neslyhn Acil şifalar diliyorum inşallah kolaylikla atlatirsiniz bu süreci üzülmeyin geçecektir bebekler çok güçlü annesi 💪