Meleksmom Neslyhn Allah acil şifalar versin bebeğine ve tüm sifa bekleyen bebeklere hastalara🤲🤲 onlar cok güçlü toparlayacaktır insaallah annesi 🤲🌸🌸 Nasıl anladiniz annesi belirtileri neydi bizlerle de paylasirmisin dikkatli olmak adına 😫
Neslyhn Meleksmom bebeğin babası pozitifti, biz de temaslı olduğumuz için izolasyondayken ateşi çıktı, ilk 3 gün calpol ile ateşi düşürdük, bugün direnç gösterdi ve düşmedi. Ateş 39.5-38.5 aralığında oldu. Öksürük ve sürekli inleme mızmızlanma huysuzluk
Linam3_ Neslyhn Allahım acil şifalar versin 🙏🏻 Benimde bebeğimde aşırı öksürük var korkuyorum belirtisi ne oldu ?
Neslyhn Linam3_ yüksek ve düşmeyen ateş, öksürük, huzursuzluk. Baba pozitifti. İnşallah bebeğiniz değildir
Linam3_ Neslyhn Amin İnşallah Allahım kimseye yaşatmasın böyle birşeyi tez zamanda iyileşsin inşallah 🙏🏻
mutlukalp21 Neslyhn kaçıncı gün belirti gösterdi benim de eşim covid pozitif bugün 6. Gün ne uyku uyuyabiliyorum ne bişey geçiyor boğazımdan beebeğim 2 aylık temasliyiz evde izlo etti kendini eşim ama başlarda hep kucağındaydi bebeğim
yusufumyasemin Neslyhn canım benim ya Allah şifa versin çok üzüldüm bir an önce şifa bulur inş ayrı kalmanız da cabası
Neslyhn yusufumyasemin oğlumla birlikte yatıyoruz çok şükür ki. Yüksek düşmeyen ateş, öksürük ve huysuzluk. Allah razı olsun
Neslyhn Didemozcannnn inşallah inşallah şu dört günde 10 yaş yaşlandım annelik ne zormuş nasıl içten bir sızıymış
Msbebek Neslyhn ben 5aylik hamileyjen geçirdim hemde bayağı ağır ciğerlerime fln inmişti çok şükür smdi bnde bebeğimde iyi inşallah darısı başına lohusayim hala sana dua edicem canım
Neslyhn yadem63 Allah razı olsun, eşimden geçti ne yazık ki. Eşim de çalıştığı kurumdaki iş arkadaşından temaslı