Neslyhn Sevgili anneler forumda ne zaman birinin bebeğinin duaya ihtiyacı olsa çok yürekten dua ettim. Bugün de ben sizden dua istiyorum. 4 aylık Bebeğim korona oldu ve ciğerinde iltihap olduğu için hastanede yatarak tedavi ediliyor. Çok üzgünüm. Dualarınızda bize de yer verin🙏🏻
Nazliiii05 Neslyhn Allah acil şifalar versin İnşallah sağ salim bebeğine kavuşursun simdi durumu nasıl iyimi Hic bi anneyi evladiyla sınamasın Allah üzülme iyileşir İnşallah
Ocssenem Neslyhn Neslyhn allah acil şifalar versin allah tez zamanda iyileştirsn yavrunu. Sana da bol sabır versin inşallah. İnşallah kısa zaman da atlatıp yavruna kavuştursun rabbim 🙏🏻
bynkutan Neslyhn Allah yardımcınız olsun canım inşallah sağ salim döner evine senin ve bebeğinin adı nedir niyet etmek için
Neslyhn Meacser evet ben de koronayım ben de yüksrk ateş (40.5) ile atlatıyorum. Ateş, boğaz, baş, eklem ağrısı ve baş dönmesi belirtilerdi. Ateşim çıktığında nerdeyse şoka giriyorum titreme krizi tutyor
Neslyhn yadem63 Allah razı olsun, eşimden geçti ne yazık ki. Eşim de çalıştığı kurumdaki iş arkadaşından temaslı
DurikoMom Neslyhn Rabbim şafi isminin hürmetine bebeğinize ve tüm hastalara şifa versin inşallah. Tez vakitte iyileşip yuvanıza dönsün yavrunuz (Allahümme Amin) 🤲🏼
Mom013 Artık bebeklerede geçiyor bu illet😔 Allah yardımcınız olsun, tez zamanda şifa versin inşallah 🙏🏽
Maybeoneday Neslyhn alalh yardımcı olsun canım benim şifa versin meleğine. O çok güçlü sen de güclü ol iyileşecek insallh 🙏
Flora Neslyhn Allahım yar ve yardımcınız olsun çok geçmiş olsun inşallah çabucak iyileşir bebeğiniz 🙏🙏🙏
Muverrih Neslyhn Canım çok çok üzüldüm 😔 Allah acil şifalar versin inşallah bir an önce iyileşir. Bizi durumu hakkında haberdar eder misin.
arikinannnesi Neslyhn ah canımmm benim.rabbim şifasını versin tez vakitte inşallah sağlıkla gelsin evine yavrum benim 😔 o minik bedene şifanı esirgeme rabbim 🙏🏻
Didemozcannnn Neslyhn Allah yar ve yardımcınız olsun hiç merak etmeyin atlatacak minik kurbağa inşallah kısa sürede ❤️ Evinize götürdüğünüzde daha sıkı sarılacaksınız hepsi geçecek
Neslyhn Didemozcannnn inşallah inşallah şu dört günde 10 yaş yaşlandım annelik ne zormuş nasıl içten bir sızıymış