mutlukalp21 Neslyhn kaçıncı gün belirti gösterdi benim de eşim covid pozitif bugün 6. Gün ne uyku uyuyabiliyorum ne bişey geçiyor boğazımdan beebeğim 2 aylık temasliyiz evde izlo etti kendini eşim ama başlarda hep kucağındaydi bebeğim
mutlukalp21 Neslyhn Allahm şifa versin kimseyi evladiyla sınamasın çok zor bu hastalıklar evlatlarımızdan uzak olsun inşallah
Emiralp06 mutlukalp21 bizde karantinadayız eşim pozitifti bugün 7.günü bana da gecti 4.günüm inşallah bebeklerimize geçmez çok çok geçmiş olsun Allah herkese şifalar versin 🤲
Sevolika Neslyhn allahım şifa versin çok üzüldüm bende suan 2. Defa pozitifim. 5 aylık bebeğim bar . Lütfen bizede dua edin 😢😢😢
BariskoMom Sevolika sizede çok geçmiş olsun 🙏🙏2.ye geçiren pek duymamıştım? Nasıl geçiyor ? Kaç ay arayla oldunuz? Bende bir defa geçirdim bebeğim 5 aylıktı😒
Mysunshines17 Sevolika Ah çok gecmis olsun nasıl ikinci kez oldunuz her yerde geçiren kişi tekrar kolay ge irmez diyorlar 6 ay boyunca antikor korumasi var diyorlar çok gecmis olsun tekrar
Sevolika BariskoMom ilki daha kolaydı . Suan vücudumda çok ağrı var. Öksürük , ishal de vardı ama bugün onlar yok oldu . Bas ağrısı ve burun akıntısı başladı 😢 6 ay önce hamile iken geçirdim 😔
Seyitinannesi Neslyhn Rabbim şafi ismi şerifi hütmetine tüm hastalara yanı sıra sana ve bebeğine de şifa nadip etsin inşallah. Şuan Samsunda sabah ezanı okunuyor. Şu ezanlar hürmetine inşallah tez vakitte yavruna kavuşursun inşallah. AMİN🤲🏻
Nurhan88 Neslyhn çok geçmiş olsun dualarımız bebeğinizle Allah sağsalim evinize dönmeyi nasip etsin birşey olmaz Allah’ın izniyle o sizin sandığınızdan daha güçlü 🙏🏻🙏🏻
Yaseminilter Neslyhn Allahım yardımcınız olsun canım tez vakitte toparlanıp iyileşir inşallah 🙏🏻 Rabbim yardım etsin 🤲🏻
Ayemta Allah acil sifa versin INSALLAH.BENIM 10 AYLIK KIZIM VE BENDE KORONA OLDUK ALLAH BEBEKLERMIZI KORUSUN
balkizlarinanasi Neslyhn Rabbim acil şifalar versin inşallah o daha melek rabbim korusun inşaallah hemen geçer atlatırsınız canim