Asyanesrin Digdem54 ben hergün kimyon tohumu demliyordum 1 bardak kendim içiyordum 2 çay kaşığı da bebeğe veriyordum çok rahat çıkartıyordu gazını aklınız da olsun
Digdem54 Asyanesrin cok tesekkirlr ,bnde devmliolmasada kimyon cayi yada rezene iciyorum ama tohum degil..
Digdem54 Asyanesrin tekrar ben ☺ aklima takildi da nasil demliyordunuz ,kaynatiyormuydunuz , nekadr tohum ,, birde tohumjnu deniyim,,,hergun bebege veriyormuydunuz vb sorular ☺
alpyigit_annesi Digdem54 rezeneyi günde kaç defa içiyorsunuz bende içiyorum günde 2 parlak ve anasonda içiyorum kimyon 1 bardak içiyorum bebegede kimyon veriyorum biraz
Ishakpasa Digdem54 Emzirdikten sonra göğsüme doğru yatırıyorum yavaşça. Sırtını sıvazlıyorum eğer çok uykusu varsa uyuya kalıyor. Ama uyanıyor sa ayağa kalkıyorum kolumda pispisliyorum. Uyuya kalıyor. En 10 dakika dalmasini bekliyorum. Sonra yatırıyorum. Hiç kusmuyor öyle olunca. Gazını çıkarmadan yatirdigimda hem kusuyor hemde çok rahatsız oluyor dalamiyor daha fazla acı çekiyor. Yani sallamak emek dışında uyutma yöntemi bulmaya çalışın. Ben bazen kanguruya koyuyuorum. Evin içinde öyle geziyorum. Çok rahatta gazını çıkartabiliyor. 🤗
cikolatali_waffle Digdem54 ben hiç bi çocuğumda uyurken gaz çıkarmadım zaten uyku sersemi çıkarırsa çıkarıyor yoksa öyle yatırıyorum uyandırıp gaz çıkarsak daha huysuzlanır
Uykusuzgeceler Digdem54 canım sen sakince memeden bırak ya da süt memeden akmıyorsa hanhi kolunun üstünde yatıyosa piş piş söyleyerek dikkatibi dağıtarak sallanarak kucağına al dikleştir hafif sırtını sıvazla sallan hemen çıkar gazı öylece de yatırırsın yoksa uyanır hep bi de gece uyanma saatini az çok bilirsin 5 10 dk öncesinde emzir ki uykusu tam açılmasın yine yavaş hareketlerle pışpışlarla. Sonra kendisi alışır zaten gece uyanınca bilir emip uyuyacağım tekrar diye
Digdem54 Uykusuzgeceler tesekkurlr canim…dun gece denedim ilkinde dua ettim sizede 🙏☺ uyanmadan cikardi uyudu ,,ama 2.de uyanmadi ama gaz da cimadi ,,3.de de uyandi baya ugrastim uyutmaya ☺ hayirlisi bakalim bugun de aşili ,,insallh deneyebilirim
Maviyesil121212 Digdem54 benim kızım üstten hiç gaz çıkarmadı diyebilirim; uyurken emer uyumaya devam ederdi. Gazlı bir bebek değildi sadece alttan çıkarıyordu; bir sıkıntı yasamadık bahsettiğiniz konuda 🤷♀️
Feyyyzza Digdem54 gaz cıkarma önemli diyolar. Benimde bebegim 35 günlük. Bazen yedirip kaldırırken bile gaz cıkarıyor bazen 10 dk uğraş çıkarmıyor. Neden bilmiyorum
MarlaSinger Digdem54 mümkün olduğunca gazını çıkarıp uyutun. Bu sefer ciddi gaz problemi oluyor çevremden biliyorum
Uykusuzgeceler Digdem54 o kadarcık olcak annesi zamanla hiç uyanmadan çıkarıp uyumaya da alışcak. 2 uykuyu bile ilk günden bağlayabilmek müthiş bi ilerleme ☺️ siz yavaş yavaş uyanınca ayakta sallamayıda bırakın yanınıza uzatın sessiz konuşun mayıştırmaya çalışın ellerinizle oynatın. Mayışınca meme uyku yapabilirsin emzik alıyosa emzik verebilirsiniz. En azından o uyumasa bile siz yanına uzanıp dinlenebilirsiniz. Bi de yavaşça yatırın sırt üstü midesine yerleşir süt. Gazı gelir 2 3 dk sonra yavaşça uyandırmadan tekrar alın sıvazlayın. Öylede rahat çıkar gazı ben gazı çıkmadığında öyle yapıyorum ☺️ başarılarınızın devamını diliyorum☺️
Cinar24 Gece emziriyorum sonra gogsume koyuyorum kac dk beklersem bekleyeyim uyurken gaz cikarmiyo mecbur yatiriyorum🤷♀️
Asyanesrin Digdem54 merhaba 1 kupa bardağına kaynamış suya 1 tatlı kaşığı tohum kimyonu 5-6 dk demleyin hergün siz için bebeğinize de gazı oldukça verin benim ki gazlı olduğu için 2 güne bir veriyordum bide reflü yatağı çok iyi oluyor gazı çıkmadan yan yatırırsanız kafası yüksek de bişey olmaz
Digdem54 Asyanesrin cok tesekkur ederim ,,evet reflu yataginda yatiyor ama gazi cikmadimi kafasini salliyo sesler cikariyo ve uyani malesef .🙏❤
balkanliyim Digdem54 benim bebegimde 3 aylik sallamamak icin memeye alistirdim gazini cikarmadan uyutuyorum hic problem yasamadik
Asyanesrin balkanliyim bence size tavsiyem meme de uyutmaya alıştırmayın hep öyle gidiyor şuan size kolay geliyordur ama ilerisi için kötü durum ben yaşadığım için biliyorum 😏 büyüdükçe gece çok sık uyanmaları başlıyor tekrar uykuya dalsın diye meme veriyorum ayrıca ayakta sallamayla uyuyan bebeği herkes uyutur ama memede uyuyan bebeği sizden başka kimse uyutamaz ve ilerde desteksiz uykuya geçişte çok zor olacak bıraktırmak şuan da benim yaşadığım durum bu yinede siz bilirsiniz tabi