Merhabalar,oğlum 3 aylik ve emerek uyuyor ,fakat gaz cikartmadan uyutmak zorunda kaliyorum.gaz cikartmaya calisirsam uyaniyor,,e sonra tekrar emerek uyutmak gerekiyor ,sonra gaz,,derkn kısir döngü oldu ..oyüzden gazcikarmadan uyutuyorum ama buseferde cabuk uyaniyor gazdan ,,yine emziriyorum ,,ddrkn uyku haram..varmi önerisi olan 🙏😊