Dilara99 Allah kolaylık versin ,bu başlığı acali 1seneyi geçmiş ve benimki 16 aylık oldu coksukur ve gazını kendi patirpatir çıkarıyor artık😄 sizinki de inşallah buyudukce kolaylaşır 🙏 ama tabi gaz bitiyo diş baslio,sendromlar,uyku sorunlari derken ,bebekken enguzel günlerin diolardi inanmıyordum🤭 Sağlıkla buyusunler inşallah🙏😍