Aycabu merhaba benim bebeğimde kuvozde kalmıştı çok merak ettiğim.bi soru var bazı bebeklere emzikleri resmen bağlamış gibilerdi hep ahizlarindaydi bunun sebebi ne çok merak ediyorum devlet Hastanesi’nde doğum yaptım ister istemez önyargılı olarak baktım hep olaya ama açıklaması varmıdır sizce bu durumun