bltern1 inanın ki buna cevap vermek çok çok zor olur benim için. Sonrasında aksi bi durum olursa sizi üzersem diye endişe duyarım açıkçası. Genelde gün olarak söyleyemem tabi ama dediğiniz aşamada eğer ki yorulmaz devam edebilirse güzel nefes almaya o zaman küvöz içi oksijene geçeriz. Sonrasında biberon denenir beslenmede ve en son da biz anneyi emzirme eğitimi ve alışması için gün içinde çağırırdık. Bebek güzel emerse zaten taburcu oluyorlardı. Genel olarak böyle ama şuan deneme aşamasında gibi düşünün. Bu aşamada yorulmaz nefesini güzel alırsa inşallah dediğim diğer güzel aşamaya geçiyor. Bu da birkaç gün sürer diye düşünüyorum tabi bebeği görmeden bişey söylemek zor. İnşallah güzel haberler alırsınız yakın zamanda bebeğiniz kucağınızda olur. 🤗 Yardımcı olduysam sevineceğim. ☺️