bltern1 Henüz bir şey demiyor bebeğin durumuna bağlı. Ara ara oksijen takviyesi yapılıyor vitamin desteği alıyor . Sindirim sistemini kontrol ediyolar .azar azar süt veriliyor yavaş yavaş verilen süt miktarı arttırılıyor. Bekliyoruz bizde inşallah sorun olmaz . Sizin bir şey dedi mi doktor