Aselkrkrn bi akşam yatağına koydum tabi öncesinde altı değişti pijama giydirdim tok olduğundan emin oldum uykusu da vardı (gündüz tek uyku yapıyor) 9 da hadi annecim uyuycaz dedim pış pış sesi açtım YouTube’dan (gündüzde bu sesle uyutuyorum) ve beşiğe koydum. Ağladı tabi kendi kendine uyumayı bilmediği için. Sonra kucağıma aldım sakinleşti tekrar beşiğe koydum zaten koyar koymaz ağladı yine 20 saniye bekledim ağlama şiddetlenmeden tekrar kucağa aldım odada dolandım sustu hemen yatağa koydum böyle ilk gün yarım saat sürdü uyudu