Aselkrkrn doktorunuz söylemiş zaten. Bizler de yaşadık berbat bir süreçti. Sabah yatıp öğlen 1’de kalkıp, 3’te kahvaltıdan kalkıyorduk. 1 ay sürdü bu dönem.Ruh gibiydik
tek şansım pandeminin ilk zamanlarıydı ve eşim evdeydi. Ciddi anlamda çok faydası oldu.
yoksa delirirdim herhalde. Normalde de huysuz ve mızmız bir çocuk. Sürekli oyun ve ilgi ister. Kucak ister.. Geçici bir durum ama zor dönem.
Kolay gelsin size 🥰