Aselkrkrn 16 17 aylıkken gece 3 4 5 uyanıyordu ve geri uyumuyordu odadan hic cikarmama ragmen en az 4 saat geçiyordu ☺ simdi 17 bucuk aylik düzeldi sayılır ama bi de sey var bizde ya 12den önce uyudumu mutlaka geri kalkıyor bazen iki saat sonra bazen yarim saat sonra bazen 3 saat sonra ama mutlaka kalkıyor yani 1 2 uyursa hani uyuyor gene baya , istiyorum 10 gibi falan uyusun sabah 7 8 kalkalim 🤷🏻♀️😂