Aselkrkrn 19 aydan selam ☺️ benim de en zorladigim dönem 15-18 olmuştu. Özellikle 18 kabus gibiydi , 19 olduk ve hepsi geçti. Evet gece kalkıp oynatmiyordum ama 6-7 defa emmeye kalkıyordu. Kalkmak istiyordu. Odayı hep Los tutuyorum bir iki defa kalktık evi dolaştık herkes uyuyor bak annecim gece dedim. Tekrar emzirip her seferinde uyuttum. Bolca sarıldım. Konuşunca ayiliyor. ☺️