marscicegi Doğumun ertesi günü yemiştim etsiz tabi, ama yememeliydim çünkü gaz da yapabilirdi, ama yapmadı neyseki 😬😬
Browni_61 marscicegi ay okdr erkn iyi cesrt bn en sn 1.2 aylik hamileydm yedim ondn beri yemedim valal 1 yil olck özledim 😂
marscicegi Browni_61 niye öyle Bi delilik yaptimbilmuyorum 😅 ikinci bebisimi dogurmustum eşim kimlik çıkartmaya gidince büyük oğlum yanımizda kalmıştı ayhic durmuyordu ya sıkılıyordu anneme al götür anne gezdir hastanenin etrafında gitmiskende karşıdaki dükkandan çiğ köfte getiriver demistim, anlık Bi delilikti😆
Browni_61 Mayisannesi34 bnde birz abartmdn alirm galiba 🌸Yiyenelri görünce binetki gorursm dha yemem dimi 😂ins olmz yaji
Browni_61 ikizlerinannesi2985 hersyi abartisz yiyebilriz die düşünüyorm ya bi dürüm benide keser.Bide canin cektigini yiyin yoksa sütunz cekilir die bi laf vr bi dürüm ye ya hergn yemiyorzki
efuchan Browni_61 etsizse hiç bi mahsuru yok kısırdan farkı yok sakıncalı değil bulgur süt yapar hem yalnız ço km acı ya da baharatlı olursa sütün tadı değişiyormuş
Asenana Browni_61 ben hep yedim bişey olmadı çok şükür ama arkadaşım ne zaman yese bebeği pişik oluyor demekki bebekten bebeğe değişiyor
Emiryigit İlk defa duydum iki doğum yaptm ikinci oğlum dört aylk hatta sık sık ta yerim az acılı çok şükür hiç te bı zarar görmedim yenmedigni bilmiyordum bile
Browni_61 Emiryigit Etli olsn hamileler icn zararli die biliyorum cig oldgu icn ama emzirenler hakkinda bazi yerler yenilir bazi yerler yenilmz ysziuo interntte etsiz ve acisz bitane yesm bisy olmz herlde yiyen cok kisi varmıs🌸
Browni_61 Elifderen norml.marulda yapiyi ama maruln beyaz göbegi dha cok yapiyoms die bir yazmisti burda yedim sütm cogaldi die pek bilgm yok bnmde