10 aylık başladı. Tam yaşında yürüdü ama henüz ayakkabı almadım hava kötü dışarı çıkamıyor diye. Evde vicco ev ayakkabısı aldım biraz parkede tutuyor adım atarken başlarda zorlandı ama sağlam ve şimdi çok rahat yürüyor. Bende dışarı için bakıyorum. Viccoda tam ortopedik yok demişlerdi.