hndngndz Merhaba sevgili anneler👋💖 bebitolar kaçıncı ayda attı ilk adımlarını 🧸 ayakkabı olarak ne tercih ettiniz ve hangi ayda hangi numaraları kullandınız ?
Mommysharkdoodoodoodoo hndngndz 9 aylıkken yürüyordu ben vicco kullanıyorum yaz kış her aldığımdan da memnunum hem hafif hem çok rahat bir ayakkabı markası tavsiye ederim
Purely hndngndz 10. Ayda yürümeye başladı tam anlamda ama ben yaşında dışarda yerde yürüttüm onda da vicco aldım 21 numara çok memnunum
Mommy_ hndngndz 10 aylik yürümeye basladi. 11. Ayinda ayakkabı giydirdim. Vicco tercih ettim ilk adım ayakkabıları konusunda çok iyi bence. Numara olarak da bebeğin ayağını ölçmek gerek. Markadan markaya değişiyor.
Birkizbiroglan hndngndz biz 13.5 aylıkken yürüdük. Ayakkabı olarak Nike star runner ile başladık. Ayakkabı sert olmamalı,esnek olmalı, içinde yükseltici, kavis çıkıntı olmamalı 🤗
ipekkizimm Mommysharkdoodoodoodoo meehaba viccoda bir numara kac ay gidiyor tahmini? Yani 20 numara alsam kac ay giyebilir en fazla
Nur006 Mommysharkdoodoodoodoo ay ne güzel 9 aylıkken yürüse inşallah benim oğlum da. Özellikle yaptırdığınız bir egzersiz var mıydı acaba ? Oğlum suan 7 ay 10 günlük sürünüyor 6bucuk aylıktan beri
Biscolataerkegim 13,5 aylık yürüdü Nike, Adidas,Vicco üçünü de aldım ama Adidasin koşu ayakkabilari hepsini geçti rahatlık olarak 😌
Cheddar hndngndz 16.5aylıkken yürümeye başladı 22 numara kifidis ilk adım ayakkabısı aldım. Diğer markalar genelde 21e kadar yapıyo 😅
ipekkizimm hndngndz 10 aylık desteksiz yürümeye başladı 😊 ben de ilk adım ayakkabısı bakıyorum tercihim vicco olcak sanırım herkes memnun. Floda da polarisin ilkadım ayakkabısını denedik cok guzel oturdu ayağına kullanan memnun olan varsa ondan da alınabilir. Ayağı 12.5 cm cikti sanirim 20 numaraya tekabül ediyor
Mommysharkdoodoodoodoo ipekkizimm Valla bebeğim yaz boyu 20 giydi kışa geçerken 22 oldu ayağı şu an botları sanırım sıkmaya başladı yeni ayakkabısını 23 alacağım bebeğinizin ayak ölçüsüne göre alın
Masall_dyg hndngndz 10 aylıkken yurudu ama dısarı cıkarmadıgım için işk başta ayakkabı almadım. Bir yasından sonra vicco aldım. Su an 1 buçuk yasında yaz kıs ve evde hep tercıhım vıcco dan yana oldu 👍🏻
Nurell hndngndz 10 aylıkken yürüdü Vicco 👍 sonrasında nike adidas gibi tercihlerimizde oldu 20 aylık ama en çok giydiği hala vicco olanlar
ipekkizimm Mommysharkdoodoodoodoo evet ayak ölçüsüne gore alacağım ama şunun için sordum vicconun sandaletleri var da 3 4 ay giyebiliyorsa bu yaz için onlardan alacağım
Mommysharkdoodoodoodoo ipekkizimm sandalet bence ilk zamanlar için pek uygun değil ama yine sizin tercihiniz şahsen ben oğluma giydiremedim asla
WillyWonka hndngndz ben 2 yaşına kadar ayakkabı giydirmeyecegim. Ayakkabı gibi olan ev patikleri var ya onlarla çıkıyoruz disari
ozge3747 hndngndz Kızım tam olarak 15 aylıkken yürüdü. Ama ayakta durmaya başladığından beri vicco kullanıyorum. Flo’dan da iki ayakkabı aldım. 19 numarayla başladık hala 19 kullanıyor, kızımın ayakları bşraz küçük. Yaz için de igor, lcw ve hm’den sandalet aldım.
Yasmncvk06 hndngndz 1yaşında ellerini bırakıp yürümeye başladı 1.5 aydır yuruyor ben u.s polo nun ilk adım ayakkabısını aldım cok memnunum