Mommysharkdoodoodoodoo Nur006 benimki hiç sürünmedi canım kalktı sıraladı emeklemedi bacak kasları çok kuvvetliydi yürümek istiyordu sürekli ben ekstra hiçbir şey yapmadım
WillyWonka Muhammedtrn kesinlikle👍ne kadar ortopedik olursa olsun ayak gelişim sürecinde ayaklarını bir kalıba sokmak doğru degil☺
Mommysharkdoodoodoodoo ipekkizimm sandalet bence ilk zamanlar için pek uygun değil ama yine sizin tercihiniz şahsen ben oğluma giydiremedim asla
hndngndz Herkese çok teşekkürler ☺️ ben de vicco aldım bakalım nasıl olacak 😇 bebeğim 11 aylık henüz yürümüyor 20 no ayak numarası ben en 21 aldım, sanırım yürüyene kadar ancak olur
Dlkgl hndngndz ilk adımlarını viccoda attı sonra nike sandalet aldım iyiki almışı onunla tam yürümeye başladı şimdi vicco bot kullanıyoruz ve vicco ponduf ama pandu varken adımlarını egri atıyor maalesef