Seboreik dermatit ismi. Ben çok doktor gezdim bunun için. Dönem dönem gelir bana sağolsun. Stres azdırır. Ama onun dışında bunun Bi çözümü yokmuş, yani saç derimizin florası buna müsaitmiş sadece atak döneminde kontrol altına almayı öğrenmeliymişim. Ben de normal zamanda headandshoulders mentollü şampuan kullanıyorum, atak döneminde vichy dercos şampuan. Bir de losyonum var ama o ilaç kategorisine girdiği için yazmayayım. Doktor yazmadan kullanılmaz.