Yaklasık 14 senedir var canım bu bende iki üç şampuan var iyi gelen dönüşümlü kullanıyorum. Hep aynı sampuanada alısınca etki etmemeye baslıyor. Kullanmak istersen yazarım isöşni. Bi süre gecşyor sonra yine hortluyor. En stresli dönemlerimde. Yada en berbat beslendiğim ( seker baharat acı) dönemlerde fena halde geri dönüyor.