Deletedmom_29 ikizlerinannesi2985 benim de hamilelikte gismisti ☺️ hatta tüm cilt sorunlarım gitmişti doğumdan sonra tekrar geri döndüler..bu geçmeyen bir şey galiba ömür boyu
ikizlerinannesi2985 Deletedmom_29 benim dediğim hastalıksa geçmiyormuş maalesef canım🙁 doktor demişti bana da😞
bsr1453 Lalem0 Allah razı olsun sizden 🤲🏻😍 aktar dükkanınınz falan mı var böyle bilinçli olduğunuza göre🥰😍😍😍
Gizemta ozlemmneco eşimde de var vichy- dercos yeşil şampuan çok iyi geldi.. Ama kullanmadığın an tekrar başlıyor kullandığı süre zarfında geçiyor
Dlkbrck ozlemmneco canım eşim gitti cildiyeye. Devlete gitti hemde. Sistemden almadı randevuyu sabah erkenden gidip ordan aldı sıra. Bişey olmaz erteleme